Bemutatkozás

E-mail Nyomtatás PDF

Üdvözlöm a honlapomon!

• Dr.Fux Attila  állatorvos vagyok, 2003-ban végeztem Budapesten az Állatorvos Tudományi Egyetemen és azóta kisállatok gyógyításával foglalkozom.
  • Telki és Budajenő egész területén kedvezményes kiszállás vállaljuk kutyák, macskák és egyéb kisállatok háznál történő védőoltását (kötelező veszettség elleni védőoltás is), vizsgálatát,kezelését.
  • Háznál történő kezelések, védőoltások.
  • Speciális sebészeti( ortopédia, lágysebészet, lézersebészet) ellátás az ország 4 pontján( EtyekBudapestSzentesSzékesfehérvár) kutyáknak, macskáknak.
  • Felszívódó( ún. bioimplantatumok) használata a legmodernebb műtéti technikák közé tartozik. Nincs második műtét, nincs második altatás, nincs újabb fájdalom, felépülés, nincs újabb műtéti költség! Mindenki eldöntheti, hogy egy vagy kettő műtétet szeretne kedvencének????Hagyományos esetben a műtétileg behelyezett fém implantokat( csavarok, lemezek, tűződrótok) el kell távolítani, itt viszont nem, ezek teljesen felszívódnak.........
  • ActivaScrewcipro screw
  • Legmodernebb eljárás a PRP kezelés kutya esetében, Magyarországon elsőként kezdtük el szemészetben és ortopédiában használni és nagyon pozitívak  a tapasztalataink, gyógyulási eredményeink! Hasonlóan a PRP kezeléshez, az őssejt kezelés  is  eredményes és jól működő, minimálisan  invazív beavatkozás( ízületi injekció) tulajdonképpen és a porcépítés vezérhajója,  tudományos, orvosi eredmények embereknél is túlmutatnak az ízületgyulladások, porckopások  esetében közismert porcerősítők( chondroitin+ glükózamin) adásán.

• Leggyakoribb kutya térdbetegségekről szeretnék hasznos információkat a kedves tulajdonosokkal közölni, ez a célja írásaimnak különböző fórumokon, ahol SZAKÉRTŐKÉNT számítanak rám. Egyik ilyen betegség a kutya keresztszalag szakadása, melyről egy fejezet szól. Évtizedek óta nemzetközi szinten és Magyarországon is nagyon sok műtétet végeztek kollégák, különböző állatorvosi sebészi technikával. Ennek a betegségnek már valóban történelme van és ez csak további új fejezetekkel fog bővülni.  Másik leggyakoribb megbetegedés kutyák térdkalácsficama( patellaficam), amivel részletesen foglalkozunk, közérthető módon.Bővebb info:www.kutyaterd.hu oldalon

Dr. Fux Attila DVM

sebész állatorvos